Dieta dla osób trenujących.

Osoby planujące odchudzanie często mają problem ze skomponowaniem odpowiedniej diety. W tym artykule zamieszczamy kilka porad dla tych, którzy są kompletnie zagubienie jeśli chodzi o planowanie odpowiedniej diety.

Przed podjęciem aktywności fizycznej zaleca się spożyć posiłek co najmniej trzy godziny wcześniej. Lepiej unikać ćwiczeń fizycznych na pusty żołądek. Gdy brakuje nam czasu warto sięgnąć chociażby po szklankę soku.

 

Gdy jednak masz ten komfort i możesz sobie pozwolić na ćwiczenia fizyczne w godzinach późniejszych sporządź odpowiednie śniadanie. Zaleca się głównie spożywanie białka. Z drugiej jednak strony dietetycy nie zalecają objadania się przed podjęciem aktywności fizycznej.

 

Dlatego gdy planujesz ćwiczenia w południe, pamiętaj by obiad nie był zbyt obfity. Podstawą każdego posiłku dla osób uprawiających intensywnie sport jest białko. Zawsze warto kierować się złotą zasadą odchudzania czyli jeść mniej ale za to częściej. Dobrze jest również sprawdzić jakie posiłki, jak zbilansowane będą najlepsze.

Zobacz także

Jak chronić stawy w czasie treningu? Sport to zdrowie, jednak nieodpowiednio zaplanowany lub źle przeprowadzony trening może poważnie osłabić nasze stawy. Brak rozgrzewki, zbyt wielka intensywność ćwiczeń oraz nieprawidłowy sposób ich wykonywania to poważne problemy, z którymi często borykają się osoby prowadzące ak...

Post Author: Arnold